Sover du godt?

Et forløb til dig der gerne vil sove bedre

Kender du det her

  • Har du svært ved at falde i søvn?
  • Vågner du midt om natten eller tidligt om morgenen?
  • Føler du dig ikke udhvilet, når du vågner om morgenen?
  • Oplever du uro i kroppen eller tanker der myldrer?
  • Føler du dig energiforladt og træt i løbet af dagen?
    Har du svært ved at bevare ro, fokus og koncentration?

Kan du svare JA til en eller flere af punkterne, så kom med på vores søvnforløb og få fyldt værktøjskassen med viden og øvelser for krop & knold. Bliv ven med din søvn og dit nervesystem og få kigget på, om dine søvnvaner er gode for dig.

Din værktøjskasse til en bedre søvn

Vi kommer omkring hvad du kan gøre for at få en bedre søvn. Vores hverdag er ofte præget af tempo, skærme, bekymringer og “væren-til-rådighed”. Det hjælper ikke på vores evne til at finde ro og falde i søvn om aftenen. Vi dykker derfor ned i søvnens spilleregler, nervesystemet og hormoner. Via det personlige leder-skab, kan du få skabt gode vaner og et stærkt hverdags-fundament – og en god søvn.

På hvert modul veksler vi mellem undervisning, refleksion, kropslige øvelser og sparring. Det sikrer, at vi både arbejder ‘Top-down’ og ‘Bottom-up’ – altså at vi både forstår det med hovedet og mærker det gennem kroppen.

Vi mødes 3 gange á 2½ timer i Huset YogaSund i Frederikssund.

Hvordan ser en undervisningsgang ud?

kl. 9.30-10.30: Teori og refleksionsøvelser
kl. 10.40-11.40 Øvelser for krop og vejrtrækning
kl. 11.45-12.00 Afsluttende spørgsmål med en kop te og lidt snacks

Mellem modulerne: Du får udleveret din egen Workbook hvor der løbende vil blive tilføjet materiale. Desuden lægger vi op til, at du selv arbejder derhjemme mellem modulerne. Både for at du kan få indarbejdet nogle gode rutiner og få det bedste resultat af forløbet. Selvfølgelig i det omfang der passer ind i din hverdag.

1. MODUL

14. maj kl. 9.30-12
Nervesystem & søvn
Balancen mellem speeder og bremse

2. MODUL

21. maj kl. 9.30-12
Søvnens spilleregler
Forudsætninger for en bedre søvn

3. MODUL

28. maj kl. 9.30-12
Vaner & personligt lederskab
Din nat er et resultat af din dag

Det praktiske

Hvornår: Vi mødes 3 tirsdage fra kl. 9.30-12.00
d. 14., 21. og 28. maj 2024 i
Hvor: 
Huset YogaSund
Østergade 1m, Langes Torv
Frederikssund.

Pris: Early bird pris 2495,- indtil 30. april 2024. Normal pris 2995,-

Tilmelding
på mail eller sms. Skriv navn, mail og telefonnummer til info@bhyoga.dk + betaling på Mobile Pay til 21801242 Benedikte Holm Bøgelund

Medbring: Tøj du kan bevæge dig i, som ikke strammer. Tæppe og evt yogamåtte hvis du har en

Parkering: Der er gratis 2 timers parkering på Langes torv og derefter med parkeringsapp. Desuden 10 min gang fra Frederikssund S-togsstation.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for en afklarende snak, så kontakt os endelig.

Hvem er vi

Benedikte Holm Bøgelund

Ergoterapeut
Stress- og trivselsmentor

Benedikte deler gerne viden og værktøjer til at genoplade nervesystemet og træne selvomsorg. Til at tøjle FOMO og forventninger og prioritere dét, der er vigtigt. Til at skabe en bæredygtig hverdag via selvledelse og justering af rammer.

Kontakt: benedikteboegelund@gmail.com

Benedikte Hamann

Yogalærer
Ernærings- og husholdningsøkonom

Benedikte arbejder via yogaen, med at skabe et godt og stabilt fundament hos sine deltagere. Jordforbindelse der skaber en robusthed, så det er lettere at finde ro og stå fast i en hverdag, der måske er lidt rigelig med sus i.

Kontakt: info@bhyoga.dk

Scroll to Top